مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-10اجتماعي

خبر خوب| کولاک دانش آموزان کهگیلویه با 11 رتبه کشوری


مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه از کسب 11 رتبه برتر کشوری در نهمین جشنواره علمی خوارزمی توسط دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه این شهرستان خبر داد.

- فریدون فاطمی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد : جشنواره نوجوان خوارزمی در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری در 13 محور زبان و ادبیات فارسی، پژوهش، بازارچه های کسب و کار دانش آموزی، زبان انگلیسی، فعالیت های آزمایشگاهی، دست سازه، ریاضی، برنامه نویسی، مناظره علمی، تربیت بدنی، فرهنگ و هنر، قرآن و معارف اسلامی، بازی های مهارتی و توسعه فردی برگزار شد و منتخبان هر محور به مرحله بالاتر راه می یافتند.

مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه با بیان این که این شهرستان در کسب عناوین برتر جشنواره نوجوان خوارزمی درخشان عمل کرد ادامه داد: این رخداد علمی با هدف شناسایی و کشف استعدادهای دانش آموزان و تلاش برای رشد و شکوفایی آن ها برگزار می شود و سبب شده تا رقابت علمی خوبی بین نوجوانان ایجاد شود.

وی بیان کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی هم چنین مکانی برای درخشش استعدادهای دانش آموزان نخبه است.

صادق خاقانی جو سرپرست معاونت آموزش متوسطه شهرستان کهگیلویه نیز گفت: درخشش دانش آموزان متوسطه اول شهرستان کهگیلویه نشان از استعدادهای فراوان دانش آموزی در این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| کولاک دانش آموزان کهگیلویه با 11 رتبه کشوری

خبر خوب| کولاک دانش آموزان کهگیلویه با 11 رتبه کشوری